Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування

Гуріна, І. В. (2009) Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування. [Teaching Resource] (Unpublished)

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (255kB) | Preview

Abstract

Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Гуріної Ірини Вікторівни. Науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент кафедри Н.Ф.Портницька

Item Type: Teaching Resource
Uncontrolled Keywords: Наслідування, оволодіння діяльністю,дошкільники
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Applied Psychology and Psychotherapy
Depositing User: Тетяна Присяжнюк
Date Deposited: 10 Dec 2009 13:47
Last Modified: 14 Aug 2015 20:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3660

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics