Гуріна, І. В. (2009) Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування. [Teaching Resource] (Unpublished)
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (255kB) | Preview |
Abstract
Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Гуріної Ірини Вікторівни. Науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент кафедри Н.Ф.Портницька
Item Type: | Teaching Resource |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Наслідування, оволодіння діяльністю,дошкільники |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology |
Depositing User: | Тетяна Присяжнюк |
Date Deposited: | 10 Dec 2009 13:47 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 20:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3660 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |