Калініна Л. В., Калінін В. О. (2023) Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи. Інноваційна педагогіка, 57 (1). С. 87–91. ISSN 2663-6085
|
Текст
Download (184kB) | Попередньо |
Анотація
Стаття присвячена одній з важливих та найменших розроблених проблем методики викладання іноземної мови у закладах загальної середньої освіти, а саме розвитку ініціативності учнів як наскрізного вміння навчання англійської мови в основній школі. Ця проблема є актуальною у зв'язку з сучасними освітніми модернізаційними роцесами, що детермінують необхідність забезпечення якості освіти з іноземної мови через ефективне формування ключових компетентностей і наскрізних вмінь учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Наукові установи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Внесення Користувача: | Юлія Климович |
Дата подачі на зберігання: | 02 Трав 2023 06:32 |
Останнє оновлення: | 02 Трав 2023 06:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36677 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |