Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи

Калініна Л. В., Калінін В. О. (2023) Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи. Інноваційна педагогіка, 57 (1). С. 87–91. ISSN 2663-6085

[img]
Попередньо
Текст
Download (184kB) | Попередньо

Анотація

Стаття присвячена одній з важливих та найменших розроблених проблем методики викладання іноземної мови у закладах загальної середньої освіти, а саме розвитку ініціативності учнів як наскрізного вміння навчання англійської мови в основній школі. Ця проблема є актуальною у зв'язку з сучасними освітніми модернізаційними роцесами, що детермінують необхідність забезпечення якості освіти з іноземної мови через ефективне формування ключових компетентностей і наскрізних вмінь учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Наукові установи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Внесення Користувача: Юлія Климович
Дата подачі на зберігання: 02 Трав 2023 06:32
Останнє оновлення: 02 Трав 2023 06:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36677

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу