Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень

Коновальчук І. М., Вишнівська Н. В., Прошкуратова Т. С., Кобаль В. І., Саєнко Ю. О. (2023) Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень. Наука і техніка сьогодні (21). С. 348–359. ISSN 2786-6025

[img]
Preview
Текст
Download (417kB) | Preview

Анотація

У статті визначено основні види, методи та принципи з допомогою яких формується готовність майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень. Визначено, що для вирішення зазначеної проблематики згідно з Законом України «Про вищу освіту» студентів потрібно залучати до науково-дослідних, дослідно-конструкторських роботах, у конференціях, симпозіумах, виставках, конкурсах, представленнях своїх робіт для публікації, адже це надасть можливість формувати у них готовність до проведення науково-педагогічних досліджень.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 02 Черв 2023 15:12
Оновлення: 11 Трав 2025 13:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36958

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу