Коновальчук І. М., Вишнівська Н. В., Прошкуратова Т. С., Кобаль В. І., Саєнко Ю. О. (2023) Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень. Наука і техніка сьогодні (21). С. 348–359. ISSN 2786-6025
|
Текст
Download (417kB) | Preview |
Анотація
У статті визначено основні види, методи та принципи з допомогою яких формується готовність майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень. Визначено, що для вирішення зазначеної проблематики згідно з Законом України «Про вищу освіту» студентів потрібно залучати до науково-дослідних, дослідно-конструкторських роботах, у конференціях, симпозіумах, виставках, конкурсах, представленнях своїх робіт для публікації, адже це надасть можливість формувати у них готовність до проведення науково-педагогічних досліджень.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 02 Черв 2023 15:12 |
Оновлення: | 11 Трав 2025 13:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36958 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |