Формування громадянської свідомості студентів технічних спеціальностей на заняттях з гуманітарних дисциплін

Гевко, О., Романишина, Л. М., Мірошніченко, В. (2023) Формування громадянської свідомості студентів технічних спеціальностей на заняттях з гуманітарних дисциплін. Вісник науки та освіти (4). pp. 390-400. ISSN 2786-6165

[img]
Preview
Text
Download (495kB) | Preview

Abstract

Стаття присвяченавизначенню особливостей формування громадянської свідомості студентів технічних спеціальностей на заняттях з гуманітарних дисциплін.Грoмaдянськaсвідoмістьпередбачає рoзвиненепoлікультурне мислення, здібності глибокого oсмислення й оцінювання пoдій в державі та за її межами, правильні тактичні та стратегічні висновки щoдoнапрямів суспільнoгo й світового рoзвитку.Автори підтримують підходи дослідників, я кі пов’язують формування громадянської свідомості з громадянськими якостями.Авторами запропоновано вивчення потенціалу різних навчальних дисциплін – фахових та загальнонаукових, у тому числі гуманітарних, щодо можливостей формувння громадянської свідомост і студентів технічних спеціальностей. Вивчалися такі гуманітарні дисципліни, як «Історія України», «Політичні та економічні системи», «Громадянське суспільство», «Етика», «Естетика», «Соціологія», «Релігієзнавство», «Культурологія», «Педагогіка та психологія», «Культура професійного мовлення та спілкування» тощо. Ці дисципліни мають значний громадянознавчий потенціал. Звертається увага на необхідність структурувати громадянські знання та дотримуватись структурно-логічної схеми освітнього процесу. Зазначаєть ся, що згадані гуманітарні навчальні дисципліни в комплексі сприяють формуванню здатності до роботи як індивідуально, так і в команді, умінь щодо виявлення, постановки та вирішення проблем.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: громадянська свідомість, студенти технічних спеціальностей, гуманітарні дисципліни, громадянські якості, формування громадянської свідомості
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Chemistry
Depositing User: Олена Анічкіна
Date Deposited: 23 Jun 2023 12:20
Last Modified: 23 Jun 2023 12:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37470

Actions (login required)

View Item View Item