Гордієнко, О. А. (2023) Дидактична гра як засіб удосконалення культури мовлення студентів у системі викладання освітньої компоненти «Українська мова за професійним спрямуванням». Актуальні проблеми мовознавства та лінгвометодики в умовах війни в Україні.
|
PDF
Download (560kB) | Preview |
Abstract
Означена проблема має загальнодержавне значення, адже пов’язана з процесами становлення національної самосвідомості у незалежній державі. А це неможливо без сформованого в студентів інтересу до навчання. Водночас у них може траплятися його зниження або й взагалі зникнення. Можливі причини цього явища: проблеми здоров’я, стрес, пов’язаний з надмірним нервовим напруженням, можливі неправильні підходи викладача
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 06 Jul 2023 08:11 |
Last Modified: | 06 Jul 2023 08:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37637 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |