Гордієнко, О. А. (2023) Дидактична гра як засіб удосконалення культури мовлення студентів у системі викладання освітньої компоненти «Українська мова за професійним спрямуванням». Актуальні проблеми мовознавства та лінгвометодики в умовах війни в Україні.
|
pdf
Download (560kB) | Перегляд |
Опис
Означена проблема має загальнодержавне значення, адже пов’язана з процесами становлення національної самосвідомості у незалежній державі. А це неможливо без сформованого в студентів інтересу до навчання. Водночас у них може траплятися його зниження або й взагалі зникнення. Можливі причини цього явища: проблеми здоров’я, стрес, пов’язаний з надмірним нервовим напруженням, можливі неправильні підходи викладача
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 06 Лип 2023 08:11 |
Останні зміни: | 06 Лип 2023 08:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37637 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |