Вознюк, О. В. (2023) Педагогіка усвідомлених сновидінь як потужний навчальний ресурс закладів професійної (професійно-технічної) освіти. In: Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах : проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 07 червня 2023 року, Житомир.
|
Text
Download (383kB) | Перегляд |
Опис
Парадигма інклюзивної освіти набуває значного поширення у всіх сферах життя суспільства на початку ХХІ століття. Світове співтовариство стає дедалі толерантнішим, більш відкритим до осіб з особливими освітніми потребами. Інклюзивність сучасного соціально-педагогічного простору потребує розробки конкретних шляхів/методів навчання і виховання дітей з особливими потребами, а також побудови нових шляхів гармонізації й психотерапевтичної корекції таких дітей
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 18 Лип 2023 11:15 |
Останні зміни: | 18 Лип 2023 11:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37699 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |