Педагогіка усвідомлених сновидінь як потужний навчальний ресурс закладів професійної (професійно-технічної) освіти

Вознюк О. В. (2023) Педагогіка усвідомлених сновидінь як потужний навчальний ресурс закладів професійної (професійно-технічної) освіти. In: Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах : проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 07 червня 2023 року, Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (383kB) | Preview

Анотація

Парадигма інклюзивної освіти набуває значного поширення у всіх сферах життя суспільства на початку ХХІ століття. Світове співтовариство стає дедалі толерантнішим, більш відкритим до осіб з особливими освітніми потребами. Інклюзивність сучасного соціально-педагогічного простору потребує розробки конкретних шляхів/методів навчання і виховання дітей з особливими потребами, а також побудови нових шляхів гармонізації й психотерапевтичної корекції таких дітей

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 18 Лип 2023 11:15
Оновлення: 18 Лип 2023 11:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37699

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу