Педагогіка усвідомлених сновидінь як потужний навчальний ресурс закладів професійної (професійно-технічної) освіти

Вознюк, О. В. (2023) Педагогіка усвідомлених сновидінь як потужний навчальний ресурс закладів професійної (професійно-технічної) освіти. In: Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах : проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 07 червня 2023 року, Житомир.

[img]
Перегляд
Text
Download (383kB) | Перегляд

Опис

Парадигма інклюзивної освіти набуває значного поширення у всіх сферах життя суспільства на початку ХХІ століття. Світове співтовариство стає дедалі толерантнішим, більш відкритим до осіб з особливими освітніми потребами. Інклюзивність сучасного соціально-педагогічного простору потребує розробки конкретних шляхів/методів навчання і виховання дітей з особливими потребами, а також побудови нових шляхів гармонізації й психотерапевтичної корекції таких дітей

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 18 Лип 2023 11:15
Останні зміни: 18 Лип 2023 11:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37699

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу