Музично-комп’ютерні технології на уроках музичного мистецтва у початкових класах

Плющик Є. В., Луценко В. В., Гордєєва-Ковальчук Т. О. (2023) Музично-комп’ютерні технології на уроках музичного мистецтва у початкових класах. Інноваційна педагогіка, 2 (61). С. 222–224. ISSN 2663-6085

[img]
Preview
Текст
Download (153kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються музично-інформа- ційні технології, з урахуванням їх важливої ролі, що покликані стати не тільки педаго- гічним інструментом у розвитку музичних здібностей учнів початкових класів, але й визначити нові підходи, що зумовлюють підвищення рівня методик навчання, щодо забезпечення управління потоками інфор- мації в контексті прискореного, динамічного розвитку суспільства. Музичні заняття здатні інтенсифікувати важливі фізичні та психічні дії дитини, залучити її до твор- чої практики. Позитивний вплив музичного мистецтва на особистість базується на винятковому всебічному зв’язку мелодії, ритму та інших виражальних засобів музики з усіма ділянками активності учня – фізич- ною, вольовою, психоемоційною, розумово- аналітичною. Іноді діти початкових класів мають емоційні відміни щодо музичної пер- цепції або самовираження через музику.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: учні початкових класів, інклюзія, початкове навчання, музично- комп’ютерні технології (МКТ), формування творчої музичної активності.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
M Музика і книги про музику > M Музика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Віктор Луценко
Дата подачі: 01 Вер 2023 13:11
Оновлення: 01 Вер 2023 13:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37836

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу