Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2023) Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). С. 52–63. ISSN 2663-6387

[img]
Preview
Текст
Download (962kB) | Preview

Анотація

Категорія "виховання" досліджується за допомогою методів контент-аналізу та лінгвістичному аналізу. Актуальність статті випливає з певної недооцінки ролі виховання особистості та наукового знання в організації виховного процесу в освітніх системах України та зарубіжних країн, з глибоких якісних змін, що відбуваються в сучасному молодіжному середовищі, а також з факту, що існує різне розуміння зазначеного феномену як у контексті педагогічної теорії, так і у сфері соціолінгвістичних досліджень, які фіксують багатоманітний зміст категорії "виховання" у різних мовах, що позначається на її змістовому наповненні. У статті проводиться кореляція ознак категорії "виховання", отриманих завдяки лінгвістичному аналізу та контент-аналізу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: виховання особистості; контент-аналіз; лінгвістичний аналіз; модернізація системи освіти; саморозвиток, самовиховання, самовизначення.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 28 Жовт 2023 11:54
Оновлення: 28 Жовт 2023 11:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38201

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу