Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2023) Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). С. 52–63. ISSN 2663-6387
|
Текст
Download (962kB) | Preview |
Анотація
Категорія "виховання" досліджується за допомогою методів контент-аналізу та лінгвістичному аналізу. Актуальність статті випливає з певної недооцінки ролі виховання особистості та наукового знання в організації виховного процесу в освітніх системах України та зарубіжних країн, з глибоких якісних змін, що відбуваються в сучасному молодіжному середовищі, а також з факту, що існує різне розуміння зазначеного феномену як у контексті педагогічної теорії, так і у сфері соціолінгвістичних досліджень, які фіксують багатоманітний зміст категорії "виховання" у різних мовах, що позначається на її змістовому наповненні. У статті проводиться кореляція ознак категорії "виховання", отриманих завдяки лінгвістичному аналізу та контент-аналізу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | виховання особистості; контент-аналіз; лінгвістичний аналіз; модернізація системи освіти; саморозвиток, самовиховання, самовизначення. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 28 Жовт 2023 11:54 |
Оновлення: | 28 Жовт 2023 11:54 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38201 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |