Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2023) Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). pp. 52-63. ISSN 2663-6387
|
Text
Download (962kB) | Preview |
Abstract
Категорія "виховання" досліджується за допомогою методів контент-аналізу та лінгвістичному аналізу. Актуальність статті випливає з певної недооцінки ролі виховання особистості та наукового знання в організації виховного процесу в освітніх системах України та зарубіжних країн, з глибоких якісних змін, що відбуваються в сучасному молодіжному середовищі, а також з факту, що існує різне розуміння зазначеного феномену як у контексті педагогічної теорії, так і у сфері соціолінгвістичних досліджень, які фіксують багатоманітний зміст категорії "виховання" у різних мовах, що позначається на її змістовому наповненні. У статті проводиться кореляція ознак категорії "виховання", отриманих завдяки лінгвістичному аналізу та контент-аналізу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | виховання особистості; контент-аналіз; лінгвістичний аналіз; модернізація системи освіти; саморозвиток, самовиховання, самовизначення. |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LA History of education P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | професор Олександр Вознюк |
Date Deposited: | 28 Oct 2023 11:54 |
Last Modified: | 28 Oct 2023 11:54 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38201 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |