Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2023) Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). pp. 52-63. ISSN 2663-6387

[img]
Preview
Text
Download (962kB) | Preview

Abstract

Категорія "виховання" досліджується за допомогою методів контент-аналізу та лінгвістичному аналізу. Актуальність статті випливає з певної недооцінки ролі виховання особистості та наукового знання в організації виховного процесу в освітніх системах України та зарубіжних країн, з глибоких якісних змін, що відбуваються в сучасному молодіжному середовищі, а також з факту, що існує різне розуміння зазначеного феномену як у контексті педагогічної теорії, так і у сфері соціолінгвістичних досліджень, які фіксують багатоманітний зміст категорії "виховання" у різних мовах, що позначається на її змістовому наповненні. У статті проводиться кореляція ознак категорії "виховання", отриманих завдяки лінгвістичному аналізу та контент-аналізу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: виховання особистості; контент-аналіз; лінгвістичний аналіз; модернізація системи освіти; саморозвиток, самовиховання, самовизначення.
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LA History of education
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: професор Олександр Вознюк
Date Deposited: 28 Oct 2023 11:54
Last Modified: 28 Oct 2023 11:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38201

Actions (login required)

View Item View Item