Використання потенціалу дитячої літератури як засобу формування художньо-комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку

Євпак, О. Л., Підгурська, В. Ю. (2023) Використання потенціалу дитячої літератури як засобу формування художньо-комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). с. 120-123.

[img]
Перегляд
pdf
Download (237kB) | Перегляд

Опис

Загальновідомо, що старший дошкільний вік сприятливий для розвитку творчості, пізнавальної активності та інтересів дітей. Уміння сприймати і правильно розуміти текст є важливим засобом у формуванні художньо-мовленнєвої компетентності через виховання інтересу до художнього слова, ознайомлення з творами дитячої літератури, художнім словом із метою самостійного пізнання дитиною навколишнього світу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 30 Лист 2023 09:08
Останні зміни: 30 Лист 2023 09:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38414

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу