Євпак О. Л., Підгурська В. Ю. (2023) Використання потенціалу дитячої літератури як засобу формування художньо-комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). С. 120–123.
|
pdf
Download (237kB) | Preview |
Анотація
Загальновідомо, що старший дошкільний вік сприятливий для розвитку творчості, пізнавальної активності та інтересів дітей. Уміння сприймати і правильно розуміти текст є важливим засобом у формуванні художньо-мовленнєвої компетентності через виховання інтересу до художнього слова, ознайомлення з творами дитячої літератури, художнім словом із метою самостійного пізнання дитиною навколишнього світу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 30 Лист 2023 09:08 |
Оновлення: | 30 Лист 2023 09:08 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38414 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |