Використання потенціалу дитячої літератури як засобу формування художньо-комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку

Євпак, О. Л., Підгурська, В. Ю. (2023) Використання потенціалу дитячої літератури як засобу формування художньо-комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). pp. 120-123.

[img]
Preview
PDF
Download (237kB) | Preview

Abstract

Загальновідомо, що старший дошкільний вік сприятливий для розвитку творчості, пізнавальної активності та інтересів дітей. Уміння сприймати і правильно розуміти текст є важливим засобом у формуванні художньо-мовленнєвої компетентності через виховання інтересу до художнього слова, ознайомлення з творами дитячої літератури, художнім словом із метою самостійного пізнання дитиною навколишнього світу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 30 Nov 2023 09:08
Last Modified: 30 Nov 2023 09:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38414

Actions (login required)

View Item View Item