Формування мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури

Сарафінчан, Д. О., Рудницька, Н. Ю. (2023) Формування мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). с. 128-131.

[img]
Перегляд
Text
Download (270kB) | Перегляд

Опис

Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, визначається така освітня лінія, як "Мовлення дитини", що фокусується на оволодінні культурою мовлення та спілкування в цілому, елементарними правилами спілкування, користуванні мовленням у різних видах діяльності. Основними складовими процесу формування мовленнєвої компетентності є такі: звукова культура мовлення; граматична правильність мовлення; словникова робота; монологічне та діалогічне мовлення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 01 Груд 2023 09:14
Останні зміни: 05 Груд 2023 14:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38419

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу