Використання моделювання як одного з основних засобів розвитку часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку

Словінська, І. В., Рудницька, Н. Ю. (2023) Використання моделювання як одного з основних засобів розвитку часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).

[img]
Preview
Text
Download (275kB) | Preview

Abstract

В сучасній системі дошкільної освіти широко використовуються інноваційні методи та прийоми роботи, серед яких визначається моделювання. Моделювання постає вищою формою наочності, засобом систематизування інформації, що дає змогу більш глибоко розкрити сутність явища. Модель – це уявно чи практично відтворена структура, що відображає дійсність у спрощеній схематичній та наочній формі

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 01 Dec 2023 09:45
Last Modified: 05 Dec 2023 14:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38420

Actions (login required)

View Item View Item