Педагогіка партнерства як основа гуманізації відносин учасників освітнього процесу в початковій школі

Ткачук О. Р., Коновальчук І. М. (2023) Педагогіка партнерства як основа гуманізації відносин учасників освітнього процесу в початковій школі. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).

[img]
Preview
Текст
Download (235kB) | Preview

Анотація

Для того, щоб розкрити сутність педагогіки партнерства, слід з'ясувати зміст поняття "партнерство", яке науковці визначають таким чином: система взаємин, які відбуваються у процесі певної спільної діяльності [4, с. 6]; організаційна форма спільної діяльності, що передбачає об'єднання осіб на відповідних умовах розподілу праці та активної участі в її реалізації [8, с. 8]; явище, що характеризується виконанням об'єктивно наявних зв'язків учителів і учнів із навколишнім світом

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 05 Груд 2023 15:23
Оновлення: 05 Груд 2023 15:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38450

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу