Ткачук, О. Р., Коновальчук, І. М. (2023) Педагогіка партнерства як основа гуманізації відносин учасників освітнього процесу в початковій школі. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).
|
Text
Download (235kB) | Перегляд |
Опис
Для того, щоб розкрити сутність педагогіки партнерства, слід з'ясувати зміст поняття "партнерство", яке науковці визначають таким чином: система взаємин, які відбуваються у процесі певної спільної діяльності [4, с. 6]; організаційна форма спільної діяльності, що передбачає об'єднання осіб на відповідних умовах розподілу праці та активної участі в її реалізації [8, с. 8]; явище, що характеризується виконанням об'єктивно наявних зв'язків учителів і учнів із навколишнім світом
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 05 Груд 2023 15:23 |
Останні зміни: | 05 Груд 2023 15:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38450 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |