Стратегії формування критичного мислення в контексті медіаосвіти

Вознюк, О. В. (2023) Стратегії формування критичного мислення в контексті медіаосвіти. Нові технології навчання (97). pp. 6-15. ISSN 2710-3579

[img]
Preview
Text
Download (435kB) | Preview

Abstract

Зазначається, що критичне мислення, яке характеризує особистість людини як фундаментальну мету її розвитку та йде у фарватері формування творчого мислення, у формувальному і діяльнісному аспектах постає наріжним аспектом медіаосвіти, коли навколо формування й розвитку критичного мислення учнівської молоді має будуватися цілісний медіаосвітній процес. Нездатна до критичного осмислення дійсності людина має так зване "біполярне мислення", для якого характерні максималізм, догматизм, фрагментарність, кластерність, кліповість, мозаїчність пізнання та освоєння дійсності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: критичне мислення, медіаосвітній процес, інформаційна революція, кіберманіпуляція індивідуальною та масовою свідомістю, орієнтальна логіка чотирьох альтернатив
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BC Logic
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: професор Олександр Вознюк
Date Deposited: 26 Dec 2023 07:12
Last Modified: 26 Dec 2023 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38567

Actions (login required)

View Item View Item