Вознюк О. В. (2023) Творчість як головний потенціал людського здоров’я: міждисциплінарний аналіз. Креативна педагогіка (16). С. 25–35.
|
Текст
Download (519kB) | Preview |
Анотація
Аналізується здоров'я учасників освітнього процесу в контексті їх творчої діяльності. Здоров'я як психофізіологічна сутність розуміється як стан функціонально-соматичної цілісності людського організму, яке забезпечує повноту і різноманітність всього безлічі процесів цього організму. Втрата здоров'я людським організму реалізується як втрата ним зазначеного вище стану цілісності / когерентності в результаті певних дій на організм з боку зовнішнього і / або внутрішнього середовища, що, відповідно до другого початку термодинаміки, призводить до підвищення ентропії, тобто до активізації процесів розпаду організму через неузгодженість біоритмів і функцій його клітин, органів і систем.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | творчість, здоров'я учасників освітнього процесу, когеренція, стрес, психолого-світоглядна деструкція, захисні психологічні механізми |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > R Медицина (Загальне) R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 06 Січ 2024 12:34 |
Оновлення: | 06 Січ 2024 12:34 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38648 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |