Творчість як головний потенціал людського здоров’я: міждисциплінарний аналіз

Вознюк О. В. (2023) Творчість як головний потенціал людського здоров’я: міждисциплінарний аналіз. Креативна педагогіка (16). С. 25–35.

[img]
Preview
Текст
Download (519kB) | Preview

Анотація

Аналізується здоров'я учасників освітнього процесу в контексті їх творчої діяльності. Здоров'я як психофізіологічна сутність розуміється як стан функціонально-соматичної цілісності людського організму, яке забезпечує повноту і різноманітність всього безлічі процесів цього організму. Втрата здоров'я людським організму реалізується як втрата ним зазначеного вище стану цілісності / когерентності в результаті певних дій на організм з боку зовнішнього і / або внутрішнього середовища, що, відповідно до другого початку термодинаміки, призводить до підвищення ентропії, тобто до активізації процесів розпаду організму через неузгодженість біоритмів і функцій його клітин, органів і систем.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: творчість, здоров'я учасників освітнього процесу, когеренція, стрес, психолого-світоглядна деструкція, захисні психологічні механізми
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > R Медицина (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 06 Січ 2024 12:34
Оновлення: 06 Січ 2024 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38648

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу