Вознюк, О. В. (2023) Творчість як головний потенціал людського здоров’я: міждисциплінарний аналіз. Креативна педагогіка (16). с. 25-35.
|
Text
Download (519kB) | Перегляд |
Опис
Аналізується здоров'я учасників освітнього процесу в контексті їх творчої діяльності. Здоров'я як психофізіологічна сутність розуміється як стан функціонально-соматичної цілісності людського організму, яке забезпечує повноту і різноманітність всього безлічі процесів цього організму. Втрата здоров'я людським організму реалізується як втрата ним зазначеного вище стану цілісності / когерентності в результаті певних дій на організм з боку зовнішнього і / або внутрішнього середовища, що, відповідно до другого початку термодинаміки, призводить до підвищення ентропії, тобто до активізації процесів розпаду організму через неузгодженість біоритмів і функцій його клітин, органів і систем.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | творчість, здоров'я учасників освітнього процесу, когеренція, стрес, психолого-світоглядна деструкція, захисні психологічні механізми |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > R Медицина (Загальне) R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 06 Січ 2024 12:34 |
Останні зміни: | 06 Січ 2024 12:34 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38648 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |