Творчість як головний потенціал людського здоров’я: міждисциплінарний аналіз

Вознюк, О. В. (2023) Творчість як головний потенціал людського здоров’я: міждисциплінарний аналіз. Креативна педагогіка (16). pp. 25-35.

[img]
Preview
Text
Download (519kB) | Preview

Abstract

Аналізується здоров'я учасників освітнього процесу в контексті їх творчої діяльності. Здоров'я як психофізіологічна сутність розуміється як стан функціонально-соматичної цілісності людського організму, яке забезпечує повноту і різноманітність всього безлічі процесів цього організму. Втрата здоров'я людським організму реалізується як втрата ним зазначеного вище стану цілісності / когерентності в результаті певних дій на організм з боку зовнішнього і / або внутрішнього середовища, що, відповідно до другого початку термодинаміки, призводить до підвищення ентропії, тобто до активізації процесів розпаду організму через неузгодженість біоритмів і функцій його клітин, органів і систем.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: творчість, здоров'я учасників освітнього процесу, когеренція, стрес, психолого-світоглядна деструкція, захисні психологічні механізми
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
R Medicine > R Medicine (General)
R Medicine > RA Public aspects of medicine
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: професор Олександр Вознюк
Date Deposited: 06 Jan 2024 12:34
Last Modified: 06 Jan 2024 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38648

Actions (login required)

View Item View Item