Distance and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under Martial Law

Зимовець О. А., Кулак В. І. (2023) Distance and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under Martial Law. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). С. 190–197. ISSN 2663-6387

[img]
Preview
Текст
Download (619kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Distance learning, blended learning, foreign language, student of higher education, martial law, information and communication technologies, independent work.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Olena Zymovets
Дата подачі: 21 Січ 2024 21:44
Оновлення: 03 Лип 2024 07:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38810

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу