Зимовець О. А., Кулак В. І. (2023) Distance and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under Martial Law. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). С. 190–197. ISSN 2663-6387
|
Текст
Download (619kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Distance learning, blended learning, foreign language, student of higher education, martial law, information and communication technologies, independent work. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Olena Zymovets |
Дата подачі: | 21 Січ 2024 21:44 |
Оновлення: | 03 Лип 2024 07:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38810 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |