Зимовець О. А., Кулак В. І. (2023) Distance and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under Martial Law. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 114. С. 190–197. ISSN 2663-6387.
Preview
190-197.pdf
Завантажити (619kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Distance learning, blended learning, foreign language, student of higher education, martial law, information and communication technologies, independent work. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олена Анатоліївна Зимовець |
Дата подачі: | 21 Січ 2024 21:44 |
Оновлення: | 03 Лип 2024 07:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38810 |
ДСТУ 8302:2015: | Зимовець О. А., Кулак В. І. Distance and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under Martial Law. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2023. № 114. С. 190–197. |