Distance and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under Martial Law

Зимовець, О. А., Кулак, В. І. (2023) Distance and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under Martial Law. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). с. 190-197. ISSN 2663-6387

[img]
Перегляд
Text
Download (619kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Distance learning, blended learning, foreign language, student of higher education, martial law, information and communication technologies, independent work.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Olena Zymovets
Дата внесення: 21 Січ 2024 21:44
Останні зміни: 21 Січ 2024 21:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38810

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу