Критерії, показники та рівні сформованості професійних умінь учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства

Зимовець, О. А. (2023) Критерії, показники та рівні сформованості професійних умінь учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Нові технології навчання (97). с. 71-79. ISSN 2710-3579

[img]
Перегляд
Text
Download (433kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Професійна підготовка, професійні вміння, вчителі гуманітарних дисциплін, критерії, показники та рівні сформованості вмінь, інформаційне суспільство, інформаційно-комунікаційні технології.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Olena Zymovets
Дата внесення: 21 Січ 2024 21:46
Останні зміни: 21 Січ 2024 21:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38811

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу