Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки

Коновальчук І. М., Шанскова Т. І., Рудницька Н. Ю. (2024) Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Вісник науки та освіти (19). С. 923–936. ISSN 2786-6165

[img]
Preview
Текст
Download (520kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Визначено, що інновація – це впровадження нових цілей, змісту, форм і методів навчання і виховання в організацію спільної діяльності вчителя і учня. Надано авторське визначення поняттю «інноваційна компетентність»: інноваційна компетентність майбутнього вчителя початкової школи є найважливішою складовою професійної компетентності, яка характеризується здатністю проєкту-вати, створювати та впроваджувати щось нове в освітній процес, і яка гарантує трансформацію інтелектуального, мотиваційного та творчого потенціалу особистості вчителя.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 05 Лют 2024 14:43
Оновлення: 05 Лют 2024 14:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38937

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу