Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури

Лісова, Ю. О. (2024) Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 05-11 лютого 2024 р., ННІ іноземної філології.

[img]
Перегляд
Text
Download (393kB) | Перегляд

Опис

Усвідомлення соціокультурних реалій є невід’ємним елементом знань і вмінь, необхідних для гармонійного співіснування у межах багатокультурного суспільства. Включення студентів у реальні соціокультурні контексти уможливлюється інтегративним характером змісту навчання іноземної мови.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: інтегрований підхід, соціокультурні реалії, іншомовне середовище
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PC Романські мови
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Юлія / Ю.О. Лісова
Дата внесення: 11 Лют 2024 08:19
Останні зміни: 11 Лют 2024 08:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38979

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу