Лісова, Ю. О. (2024) Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 05-11 лютого 2024 р., ННІ іноземної філології.
|
Text
Download (393kB) | Перегляд |
Опис
Усвідомлення соціокультурних реалій є невід’ємним елементом знань і вмінь, необхідних для гармонійного співіснування у межах багатокультурного суспільства. Включення студентів у реальні соціокультурні контексти уможливлюється інтегративним характером змісту навчання іноземної мови.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Ключові слова: | інтегрований підхід, соціокультурні реалії, іншомовне середовище |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PC Романські мови |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Юлія / Ю.О. Лісова |
Дата внесення: | 11 Лют 2024 08:19 |
Останні зміни: | 11 Лют 2024 08:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38979 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |