Юденко О. В., Омельчук О. В., Бойченко С. В., Білошицький В. В. (2021) Діагностична карта сформованості професійних компетентностей фахівців з фізичної культури і спорту до реалізації програм фізкультурно-спортивної реабілітації з учасниками бойових дій і членам їх роди. Військова освіта, 2 (44). С. 315–327.
|
Текст
Download (413kB) | Preview |
Анотація
Охарактеризовано сучасний стан реалізації Указу Президента України № 342/2020 «Про Національну Стратегію розвитку системи фізкультурно-спортивної реабілітації ветеранів війни та членів їх сімей, сімей загиблих (померлих) ветеранів війни». На підставі даних роботи зазначено що надання фізкультурно-спортивних послуг учасникам бойових дій та членам їх родин, реалізація комплексних програм з фізкультурно-спортивної реабілітації є актуальним питанням сьогодення в Україні. Мета: визначення діагностичної карти сформованості професійних компетентностей фахівців з фізичної культури і спорту до реалізації програм фізкультурно-спортивної реабілітації з учасниками бойових дій і членам їх родин. Актуальною є якісна фахова підготовка фахівців в Україні, які вирішуватимуть завдання професійної діяльності, пов’язані із подоланням наслідків бойової травми. Визначено діагностичну карту психо-фізичного стану і соціальної адаптації учасників АТО/ООС (мотиваційно-ціннісний, психо-фізичний та соціально-комунікативний структурний компоненти, передбачено здійснення оцінки за такими рівнями як незадовільний, достатній, оптимальний, комфортний), яку можуть ефективно використовувати в процесі вирішення професійних завдань з подолання наслідків бойової травми фахівці з фізкультурно-спортивної реабілітації. Метою її застосування є оцінювання стану учасників цих програм і контролю ефективності наданих фізкультурно-спортивних послуг. Визначено структурні компоненти сформованості професійних компетентностей фахівців з фізичної культури і спорту до реалізації програм з учасниками бойових дій і членам їх родин (когнітивний, здоров’язбережувальний, мотиваційно-ціннісний, практично-діяльнісний, організаційно-управлінський і комунікативно-рефлексивний структурні компоненти), надано їх ґрунтовну характеристику.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діагностична карта; компетенції; професійні завдання; фахівці; фізкультурно-спортивна реабілітація; учасники бойових дій; травматичні наслідки війни |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Користувач: | доцент О.В. Юденко |
Дата подачі: | 18 Лют 2024 23:23 |
Оновлення: | 18 Лют 2024 23:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39043 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |