Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови

Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю. (2024) Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 50-57. ISSN 2786-5622

[img]
Перегляд
Text
Download (508kB) | Перегляд

Опис

У статті відображено результати дослідження, проведеного на базі ННІ іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка, щодо впровадження бінарної форми методичних майстерень у професійну підготовку майбутніх вчителів іноземної мови. Стверджується, що бінарні заняття у контексті представленого дослідження визначаються як інноваційна форма роботи, що спрямована на інтеграцію вивчення англійської мови та методики її навчання задля досягнення бінарної мети – засвоєння професійно-значущих знань і їх одночасного практичного використання. Авторами обґрунтовано алгоритм проведення бінарної форми занять, що складається з трьох етапів. Зазначається, що перший етап – етап виклику, спрямований на стимулювання студентів до вивчення певної теми з методики навчання англійської мови та включає обговорення проблемного питання. Етап формує комунікативні вміння для практики мови та уміння аргументувати свої думки для методики, сприяючи інтеграції теорії та практики у процесі навчання. Підкреслено, що другий етап передбачає мовно-методичну практику, що планується обома викладачами, визначаючи зміст та методи для реалізації бінарного заняття. Авторами запропоновано приклади використання інтерактивних методів у різних ротаційних режимах, таких як розв’язання проблемних завдань і групові проекти, для залучення студентів і спільної творчості. Акцентовано, що через інтеракцію у парному та малогруповому режимах викладачі розвивають аргументаційні та комунікативні навички майбутніх вчителів, сприяючи їх підготовці до реальних педагогічних ситуацій. Наголошено, що заключний третій етап передбачає самостійну роботу студентів з вивчення теми та підготовку фрагментів уроків, а також представлено приклади завдань для самостійного опрацювання, що спрямовані на розвиток критичного мислення та професійних навичок майбутніх вчителів. Проведено опитування серед здобувачів освіти, а також експертну оцінку, що підтвердили значний приріст у професійній та мовній компетентності учасників, демонструючи позитивну динаміку в їх сприйнятті майбутньої професії. За результатами дослідження, доведено ефективність бінарних занять та доцільність їх використання у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Юлія Климович
Дата внесення: 24 Квіт 2024 12:23
Останні зміни: 24 Квіт 2024 12:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39515

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу