Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості

Вознюк О. В. (2019) Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості. Креативна педагогіка (14). С. 23–35.

[img]
Preview
Текст
Download (602kB) | Preview

Анотація

Розглядаються перспективні напрями освітньої діяльності – гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація. Сутність гейміфікації полягає у використанні елементів ігрового дизайну та ігрових принципів у неігрових контекстах. Гейміфікація може бути частиною уроків, займати заняття чи курси і навіть вибудовувати систему усієї школи. Показано, що у ракурсі соціального життя гейміфікація пов’язана із соціальними ролями, які людина відіграє практично кожну мить свого життя, потрапляючи від них у залежність. У зв'язку з цим можна говорити про освітню програму – театральну педагогіку як засіб створення розвивального освітнього середовища. Методологічні засади програми, що задають її технологічні принципи, базуються на сутнісних аспектах театру.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: гейміфікація, театральна педагогіка, педагогічна імпровізація, соціально-рольовий репертуар, божественна гра, освітній процес, творчість
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 29 Квіт 2024 06:34
Оновлення: 29 Квіт 2024 06:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39541

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу