Вознюк, О. В. (2019) Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості. Креативна педагогіка (14). с. 23-35.
|
Text
Download (602kB) | Перегляд |
Опис
Розглядаються перспективні напрями освітньої діяльності – гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація. Сутність гейміфікації полягає у використанні елементів ігрового дизайну та ігрових принципів у неігрових контекстах. Гейміфікація може бути частиною уроків, займати заняття чи курси і навіть вибудовувати систему усієї школи. Показано, що у ракурсі соціального життя гейміфікація пов’язана із соціальними ролями, які людина відіграє практично кожну мить свого життя, потрапляючи від них у залежність. У зв'язку з цим можна говорити про освітню програму – театральну педагогіку як засіб створення розвивального освітнього середовища. Методологічні засади програми, що задають її технологічні принципи, базуються на сутнісних аспектах театру.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | гейміфікація, театральна педагогіка, педагогічна імпровізація, соціально-рольовий репертуар, божественна гра, освітній процес, творчість |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 29 Квіт 2024 06:34 |
Останні зміни: | 29 Квіт 2024 06:34 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39541 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |