Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності

Рибалка, В. В., Вознюк, О. В. (2019) Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності. Креативна педагогіка (14). с. 68-73.

[img]
Перегляд
Text
Download (589kB) | Перегляд

Опис

Аналізується методика інтервальних повторень, відповідно до якої швидкість процесу забування інформації обернено пропорційна часу з моменту її запам'ятовування, коли чим більше пройшло часу, тим повільніше інформація запам'ятовується. Оскільки пам'ять працює за алгоритмом загасаючих коливань, можна говорити про процес хвильюподібної актуалізації у пам'яті людини певної інформації. Відповідно до методики інтервальних повторень, освітній процес передбачає чергування циклів видів навчальної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 29 Квіт 2024 06:34
Останні зміни: 29 Квіт 2024 06:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39542

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу