Вербовський, І. А., Гавран, В. Я., Калантаєвська, О. О. (2023) Ефективний менеджмент освітніх процесів з використанням Salesforce: впровадження та перспективи. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (28). ISSN 2786-5274
|
Text
Download (263kB) | Перегляд |
Опис
Сучасна освіта розвивається достатньо стрімко, активно впроваджуючи різні інноваційні технології для покращення менеджменту освітнього процесу. Актуальність теми полягає в необхідності сучасним закладам освіти ефективно застосовувати інноваційні рішення, такі як Salesforce, для оптимізації управління та підвищення якості освіти. Метою даної статті є дослідження особливостей використання освітніх інновацій на приладі хмарної технології Salesforce, та визначення перспектив їх подальшого розвитку. Для досягнення мети були виконані наступні завдання: розглянуто теоретичні аспекти використання хмарної технології Salesforce в менеджменті закладів освіти, відзначено сфери та напрямки їх використання в освітньому процесі; проаналізовано проблеми, які стримують розвиток використання хмарної технології Salesforce, та виокремлено перспективи їх подальшого розвитку. Використовувалися такі методи наукового дослідження, як: критичний аналіз, узагальнення та систематизація літературних джерел; застосовано індуктивний метод для класифікації сфер застосування хмарної технології Salesforce в освітньому процесі. Дані з різних джерел узагальнювалися, класифікувалися та аналізувалися для виявлення проблем та перспектив подальшого розвитку інноваційних технологій, зокрема Salesforce. Відзначено проблеми, які можуть стримувати подальший розвиток використання технології Salesforce, зокрема: складність впровадження в закладах освіти, недостатня підготовка персоналу до роботи з цією платформою, проблеми щодо забезпечення безпеки даних та доступності освітніх ресурсів для всіх користувачів. Було визначено, що перспективи розвитку використання Salesforce в освіті включають інтеграцію з іншими освітніми технологіями та розширення аналітичних можливостей для підвищення якості освіти та управління, а також підвищення безпеки даних і використання інноваційних технологій та автоматизації для менеджменту закладів освіти. Перспективи наступних досліджень у цій галузі можуть включати подальше вивчення адаптації Salesforce до конкретних освітніх потреб та особливостей різних типів закладів освіти
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інноваційні технології в освіті, діджиталізація освіти, хмарні технології, Salesforce-платформа, ефективний менеджмент освіти, цифрова трансформація, управління якістю освіти |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | Ігор Вербовський |
Дата внесення: | 15 Трав 2024 21:01 |
Останні зміни: | 15 Трав 2024 21:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39691 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |