Розвиток емоційного інтелекту в майбутніх учителів початкової школи як підготовка до здійснення гуманно-етичної поведінки

Басюк Н. А. (2024) Розвиток емоційного інтелекту в майбутніх учителів початкової школи як підготовка до здійснення гуманно-етичної поведінки. Суспільство та національні інтереси (4). 247 -260. ISSN 3041-1572

[img]
Preview
Текст
Download (504kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект, майбутній вчитель початкової школи, вчитель, гуманізм, етико-педагогічні помилки, психологічне насильство.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 27 Серп 2024 15:18
Оновлення: 27 Серп 2024 15:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40933

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу