Технологія соціально-емоційного навчання у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів та вихователів групи подовженого дня

Басюк Н. А. (2024) Технологія соціально-емоційного навчання у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів та вихователів групи подовженого дня. Проблеми підготовки сучасного вчителя (30). С. 6–14. ISSN 2307-4914

[img]
Preview
Текст
Download (501kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект; соціально-емоційне навчання; соціально-емоційні навички; підготовка вчителів початкової школи; програми соціально-емоційного навчання; технологія; освітні компоненти; освітній процес.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 28 Жовт 2024 06:16
Оновлення: 28 Жовт 2024 06:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41597

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу