Басюк Н. А. (2024) Технологія соціально-емоційного навчання у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів та вихователів групи подовженого дня. Проблеми підготовки сучасного вчителя (30). С. 6–14. ISSN 2307-4914
|
Текст
Download (501kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційний інтелект; соціально-емоційне навчання; соціально-емоційні навички; підготовка вчителів початкової школи; програми соціально-емоційного навчання; технологія; освітні компоненти; освітній процес. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 28 Жовт 2024 06:16 |
Оновлення: | 28 Жовт 2024 06:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41597 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |