Технологія соціально-емоційного навчання у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів та вихователів групи подовженого дня

Басюк, Н. А. (2024) Технологія соціально-емоційного навчання у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів та вихователів групи подовженого дня. Проблеми підготовки сучасного вчителя (30). с. 6-14. ISSN 2307-4914

[img]
Перегляд
Text
Download (501kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект; соціально-емоційне навчання; соціально-емоційні навички; підготовка вчителів початкової школи; програми соціально-емоційного навчання; технологія; освітні компоненти; освітній процес.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 28 Жов 2024 06:16
Останні зміни: 28 Жов 2024 06:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41597

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу