Обдарованість як парадигма сучасної педагогіки

Вознюк О. В. (2024) Обдарованість як парадигма сучасної педагогіки. In: V Міжнародно науково-практична онлайн-конференції «Обдаровані діти – скарб нації!», 23-29 серпня 2024 р., Інститут обдарованої дитини НАПН України.

[img]
Preview
Текст
Download (155kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: обдарованість, геніальність, креативність, талановитість, інтелект, методика інфантелізації, епігенетична спадковість, педагогічний факт, принцип сакральності
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 14 Лист 2024 13:24
Оновлення: 14 Лист 2024 13:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41760

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу