Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи

Сідун, М. М. (2010) Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 172-175.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (136kB) | Preview

Abstract

У статті визначено і досліджено роль моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи, а також наголошено на важливості моделювання навчальних ситуацій як комплексного засобу, що може стимулювати студентів до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, при чому слід враховувати роль емоційних переживань, спілкування, аргументації у процесі моделювання навчальних ситуацій.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 23 Jun 2010 09:45
Last Modified: 14 Aug 2015 21:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4280

Actions (login required)

View Item View Item