Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки

Товщик С. А. (2009) Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І.Коваленко. (6). С. 17–21.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз побудови категорійно-термінологічної системи, шляхів їх формування в теорії соціальної педагогіки, особливостей залучення категорій і понять суміжних наук до теоретичного поля соціальної педагогіки. Описано логіку процесу формування власних категорій методом наукової індукції, залучених категорій - методом дедукції, описано явище понятійної дифузії, введено та охарактеризовано як метод становлення категорій соціальної педагогіки - метод понятійної дифузії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: індукція, дедукція, понятійна дифузія, взаємозв'язки категорій, термінологічна система, комплексність, міждисциплінарність, системність, направленість, соціальна детермінованість.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 22 Лист 2010 08:45
Оновлення: 14 Серп 2015 21:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4445

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу