Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк, Н. П. (2010) Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць (7). pp. 154-161.

[img]
Preview
Text
Download (259kB) | Preview

Abstract

У статті представлена класифікація навчально-ігрових проектів на основі виділення їх сутнісних ознак. Навчально-ігровий проект визначається через аналіз понять „гра” та „навчальний проект”, узагальнення наявних класифікацій педагогічних проектів та педагогічних ігор. У класифікації виділено п’ять критеріїв та відповідно до них види навчально-ігрових проектів. Розглянуто використання навчально-ігрових проектів у професійній підготовці майбутніх учителів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: навчально-ігровий проект, класифікація, навчально-педагогічні ігри
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 13 Mar 2012 08:18
Last Modified: 15 Aug 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6777

Actions (login required)

View Item View Item