Плахотнюк, Н. П. (2010) Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць (7). pp. 154-161.
|
Text
Download (259kB) | Preview |
Abstract
У статті представлена класифікація навчально-ігрових проектів на основі виділення їх сутнісних ознак. Навчально-ігровий проект визначається через аналіз понять „гра” та „навчальний проект”, узагальнення наявних класифікацій педагогічних проектів та педагогічних ігор. У класифікації виділено п’ять критеріїв та відповідно до них види навчально-ігрових проектів. Розглянуто використання навчально-ігрових проектів у професійній підготовці майбутніх учителів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | навчально-ігровий проект, класифікація, навчально-педагогічні ігри |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 13 Mar 2012 08:18 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6777 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |