Плахотнюк Н. П. (2010) Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць (7). С. 154–161.
|
Текст
Download (259kB) | Preview |
Анотація
У статті представлена класифікація навчально-ігрових проектів на основі виділення їх сутнісних ознак. Навчально-ігровий проект визначається через аналіз понять „гра” та „навчальний проект”, узагальнення наявних класифікацій педагогічних проектів та педагогічних ігор. У класифікації виділено п’ять критеріїв та відповідно до них види навчально-ігрових проектів. Розглянуто використання навчально-ігрових проектів у професійній підготовці майбутніх учителів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | навчально-ігровий проект, класифікація, навчально-педагогічні ігри |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 13 Бер 2012 08:18 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6777 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |