Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки

Дубасенюк, О. А. (2009) Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки. Професійна освіта: педагогіка і психологія (11). pp. 67-74.

[img]
Preview
Text
Download (210kB) | Preview

Abstract

У статті йдеться про роль методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення. Виділено відповідні етапи: початковий, наукового та професійного становлення, усвідомленого наукового пошуку, наукової зрілості. Відображено поступове пізнання викладачем об’єктивних закономірностей педагогічних процесів, сутності сучасних методологічних підходів; поглиблене розуміння світоглядної, гуманістичної функції педагогічного знання; осмислення вимог до особистісних якостей ученого.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент Н.П. Бірук
Date Deposited: 26 Nov 2012 12:33
Last Modified: 15 Aug 2015 02:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8465

Actions (login required)

View Item View Item