Дубасенюк, О. А. (2009) Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки. Професійна освіта: педагогіка і психологія (11). pp. 67-74.
|
Text
Download (210kB) | Preview |
Abstract
У статті йдеться про роль методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення. Виділено відповідні етапи: початковий, наукового та професійного становлення, усвідомленого наукового пошуку, наукової зрілості. Відображено поступове пізнання викладачем об’єктивних закономірностей педагогічних процесів, сутності сучасних методологічних підходів; поглиблене розуміння світоглядної, гуманістичної функції педагогічного знання; осмислення вимог до особистісних якостей ученого.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 26 Nov 2012 12:33 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 02:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8465 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |