Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки

Дубасенюк, О. А. (2009) Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки. Професійна освіта: педагогіка і психологія (11). с. 67-74.

[img]
Перегляд
Text
Download (210kB) | Перегляд

Опис

У статті йдеться про роль методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення. Виділено відповідні етапи: початковий, наукового та професійного становлення, усвідомленого наукового пошуку, наукової зрілості. Відображено поступове пізнання викладачем об’єктивних закономірностей педагогічних процесів, сутності сучасних методологічних підходів; поглиблене розуміння світоглядної, гуманістичної функції педагогічного знання; осмислення вимог до особистісних якостей ученого.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 26 Лист 2012 12:33
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8465

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу