Пушкар Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. (6). С. 410–417.
|
Текст
Download (274kB) | Preview |
Анотація
У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діалогічне навчання, комунікативна компетентність, професійна майстерність, мовленнєва діяльність, педагогічний дискурс, комунікативна діяльність, комунікативні технології, діалог |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 30 Лист 2012 10:35 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8474 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |