Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування

Мирончук Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб., 2 (67). С. 129–132.

[img]
Preview
Текст
Download (119kB) | Preview

Анотація

У статті визначено компоненти готовності майбутнього педагога до здійснення виховної діяльності та зазначено їх характеристику, виділено проблеми педагогічної виховної діяльності вчителів-практиків, окреслено шляхи їх вирішення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 17 Груд 2012 11:44
Оновлення: 15 Серп 2015 02:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8816

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу