Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач

Процик, М. (2020) Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 194-197.

[img]
Перегляд
pdf
Download (410kB) | Перегляд

Опис

Логічне мислення є вищим ступенем розумового розвитку дитини, проходить тривалий шлях розвитку. Воно характерне тим, що здійснюється у формі абстрактних понять і міркувань. Логічне мислення, на відміну від практичного, здійснюється тільки словесним шляхом. Навчання дитини доказу вимагає від нього сформованості умінь правильно міркувати, що безпосередньо виявляється через правильність математичної мови дитини. Математична мова і уміння правильно міркувати тісно пов’язані один з одним.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Розвиток, логічне мислення, урок, математика, розв'язування, складена, задача
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 27 Лист 2020 08:13
Останні зміни: 27 Лист 2020 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31837

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу