МЕДІАОСВІТНІ ВЕБ-КВЕСТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Дєньгаєва С. В. (2012) МЕДІАОСВІТНІ ВЕБ-КВЕСТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (22). С. 239–246.

[img]
Preview
Текст
Download (173kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається характеристика та методика використання інтерактивної технології веб-квестів як інноваційної технології в навчально-виховному процесі ВНЗ для підготовки майбутніх учителів іноземних мов в інтеграції з традиційним навчанням, наводиться класифікація та типи освітніх веб-квестів для формування критичного мислення майбутніх вчителів іноземних мов.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Веб-квест, інформаційно-комунікаційні технології, медіаосвіта, Інтернет, проект, навчальний процес
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 16 Трав 2014 05:47
Оновлення: 03 Лист 2016 08:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11269

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу