Романюк, С. К.
(2014)
ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ
РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74).
с. 164-167.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто особливості функціонування засобів різних видів оцінки в американському
комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти
американського журналу ″The New Yorker″. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та
семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що американська комерційна журнальна
реклама застосовує всі семантичні різновиди позитивної оцінності. Продуктивними є засоби естетичних,
етичних, раціональних та сенсорних оцінок, які є основним компонентом змісту рекламного тексту та
служать вирішальним чинником у досягненні його комунікативно-прагматичної мети
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |