Гончаренко, Н.
(2014)
МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ.
Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції.
с. 18-20.
Опис
Сучасний період становлення ринкових відносин в Україні характеризується адаптацією
законодавства до вимог і умов європейського співтовариства. Це зумовлює необхідність
забезпечення дієвого контролю за наданням якісних послуг. Коли підприємство невелике за
розміром, то його менеджери знаходяться досить близько до всіх видів діяльності. Але чим
більшою стає організація, тим в більшій мірі менеджери віддаляються від кожного виду
діяльності і тим складніше їм персонально спостерігати за тим, що відбувається. Виникає
потреба у створенні формальної системи контролю, яка складається з певних видів та
відповідних методів контролю.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |