МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ

Гончаренко, Н. (2014) МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 18-20.

[img]
Перегляд
Text
Download (207kB) | Перегляд

Опис

Сучасний період становлення ринкових відносин в Україні характеризується адаптацією законодавства до вимог і умов європейського співтовариства. Це зумовлює необхідність забезпечення дієвого контролю за наданням якісних послуг. Коли підприємство невелике за розміром, то його менеджери знаходяться досить близько до всіх видів діяльності. Але чим більшою стає організація, тим в більшій мірі менеджери віддаляються від кожного виду діяльності і тим складніше їм персонально спостерігати за тим, що відбувається. Виникає потреба у створенні формальної системи контролю, яка складається з певних видів та відповідних методів контролю.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 26 Черв 2014 08:12
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11826

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу